BARCELONA

Avui hem anat a Barcelona els de 5è i 6è del Garcia Lorca. Hem tingut un bon dia, alguns ens hem tret la jaqueta perquè s’estava molt bé.
Al matí hi havia molt trànsit i hem tardat a arribar al Parc Güell, només ens hem pogut passejar una horeta.
Els comtes Güell li van demanar a l’arquitecte Antoni Gaudí que dissenyés una ciutat jardí en aquest lloc. Amb estil modernista va començar la feina, però va haver d’acabar de sobte perquè va esclatar la guerra civil, quan va acabar la guerra el Sr. Güell va posar-se malalt i va morir. És per això que la ciutat inicial no existeix, només hi ha tres cases i un preciós parc.
A classe estudiarem els trets del modernisme i l’obra d’aquest gran arquitecte. Vam notar que era molt famosa la seva obra, el parc estava ple d’estrangers que el visitaven.

Després vam anar al Parc de la Ciutadella per visitar el Parlament. Vam fer dos grups i ens van fer una visita guiada. Vam poder contestar moltes preguntes que ens feien perquè ho havíem estudiat a 5è i ara ho havíem repassat. Va ser interessant voltar per aquell edifici tan majestuós que es va construir per ser un arsenal, després es va refer per ser un palau reial i ara hi ha el Parlament de Catalunya.

Ha estat un dia molt ben aprofitat.Al Parc GÜell a més de turistes hi havia músics, mims disfressats, i nosaltres hem volgut mirar-ho tot.

One thought on “BARCELONA

  1. Marc

    Hola
    que estava per aqui i me acurdat del blog i e pensat que a lo millor ja l’havies penjat i si que ho havies penjat.
    deu

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *