Sortida a Sant Llorenç de Munt i l’Obac

El passat 5 de novembre, els alumnes de cicle superior vem fer la primera sortida del curs.

Aquí us deixem unes fotos perquè veieu què vem fer i com ens ho vam passar!!

Escoltem i observem

Som guapos, oi??

I ara una foto tots junts!!!!

Despres d'un gran dia....

3 thoughts on “Sortida a Sant Llorenç de Munt i l’Obac

1. Noelia Babiano Perez

Que bé ens ho vam passar aquell dia. Aprendre coses noves, estar estones junts… La veritat, va ser molt divertit, l’unic inconvenient que vam tenir va ser al arribar que ens vam equivocar de zona 🙂

2. ALBA SANTIAGO

Aquell dia tots ens ho vem passar d’allò mes be !

A l’estona lliure va ser el millor tots els de la classe vem fer una peli però no ens va quedar gaire realista.

Esperu no oblidar mai aquest moment am tots vosaltres !:) (L)

3. Ana Blesa

Es veritat Alba i Noelia,la veritat és que ens ho vam passar d’allò més bé i que no em d’oblidar aquells bons moments que vam passar amb la peli i jugant.
    No podré oblidar-me de vosaltres encara que hagi passat 3 anys amb vosaltre us he estimat moltíssim i ara no m’agradaria separar-me de vosaltres.però què li farem? la vida és així i cadascú ha d’anar pel seu camí .Mai oblidaré aquell dia serà un record meu de tota la classe.
    Us estimo classe!!!! =) “:-)”