Hola, sóc en Jordi, us deixo amb aquesta cançó del grup dit “Fondo Flamenco” que a mi m’agrada molt:
Fondo Flamenco-Rompecabezas
Leave a reply
Hola, sóc en Jordi, us deixo amb aquesta cançó del grup dit “Fondo Flamenco” que a mi m’agrada molt: