Enigma 5, novetats i RESPOSTA

Hola a tots i totes,

Estava a casa pensant i se m’ha acudit, que per fer més fàcil el nostre confinament us proposo un nou enigma i una nova manera de participar-hi.

Què us sembla si mentre dura la nostra estada a casa sou vosaltres els que penseu enigmes divertits i entretinguts on tots i totes hàgim de trencar-nos les banyes per resoldre’ls? Què us sembla si el dimecres un de vosaltres ens en proposa un de nou?

Si voleu participar-hi m’escriviu un missatge al bloc amb el vostre enigma i jo els aniré publicant poc a poc.

Avui us en proposo un, que heu de respondre i argumentar el per què de la vostra resposta.

Enigma 5

En quina direcció circula l’autobús?

Vinga ànims a tots JUPITERIANS ens veiem aviat! Us trobo a faltar!

RESPOSTA:

Molt bé! Molts ho heu encartat! L’autobús circula cap a l’esquerra, ja que els conductors es col·loquen a l’esquerra de l’autobús i les portes es troben a la part dreta.

Sabent això, si l’autobús circulés cap a la dreta hauriem de poder veure les portes.

22 thoughts on “Enigma 5, novetats i RESPOSTA

  1. turonet518

    Pot anar cap a les dues direccions. Perquè no té cap senyal a on es pugui veure cap a quina direcció va.

  2. ROSER VIÑOLAS MARTI Post author

    No és del tot correcte, ja que els vehicles sempre circulen en una direcció. Observa bé la imatge que et dóna pistes.

  3. turonet503

    La resposta és cap a l’esquerra perquè les portes sempre estan a la dreta i a la foto no surten portes:)

  4. turonet516

    Va cap a l’esquerra. No es veuen les portes, això vol dir que estan a l’altre costat. Com a Catalunya és condueix per l’esquerra vol dir que la porta del conductor i per on entra la gent està a l’esquerra.

  5. turonet20

    Es cap a la dreta, perquè a l’esquerra es veu com un petit turó que fa que el bus no pugui circular i ,la dreta es un camí recte.

  6. turonet20

    El bus va cap a la dreta, perqué a l’esquerra hi ha un petit turó que no li permet circular. I la dreta és recte.

  7. turonet501turonet501

    Crec que ha d’anar cap a la equera perque l’entrada de l’autobús està enrere, et trobo a faltar

  8. ROSER VIÑOLAS MARTI Post author

    Me l’envies per aquí, com a comentari. No ho veurà ningú més si jo no ho aprovo.

  9. turonet523

    Jo crec que va cap a l’esquerra, perqué el autobuses tienen les portes al costar dret.

  10. turonet510

    L’autobús circula cap a l’esquerre, perque en la foto no es veu una porta i aixo voldria dir que la porta esta a l’altre costat, i el conductor esta en la part esquerre.
    Adeu! us trobo a faltar!!!

  11. turonet503

    Va cap a la esquerra perque les portes del autobus sempre van a la dreta del conductor i allà no hi ha portes

  12. turonet17

    Jo crec que va cap a la dreta perqué Hi ha un nuvol que , pel vent está amante cap a la dreta.

  13. turonet09

    circula cap a la dreta perque a l’esquerra hi ha un monticul i no pdria pasar.

  14. turonet09

    roser si surto d’aqui ja no podre tornar a entrar em diu que la contraseña es incorrecta

  15. ROSER VIÑOLAS MARTI Post author

    Hola Elsa,
    Com saps que la contrasenya és incorrecta?
    Recorda que la teva contrasenya és tota amb lletra minúscula, una _ i números. Si no te’n en surts t’ho envio per mail.

  16. turonet516

    Hola Roser!!!
    Una pregunta: El full del El Reportaje de castellano ha de estar en horitzontal o vertical ?
    Un peto molt gran i cuidat

  17. ROSER VIÑOLAS MARTI Post author

    Hola Dennis,
    No l’he rebut. Pots comprovar que estigui dins la carpeta? Si no prova d’enviar-lo al mail de l’escola. Gràcies

Deixa un comentari