Camp d’Aprenentatge a les Valls d’Àneu!

El proper curs les colònies de sisè es faran en un entorn diferent. Farem un Camp d’Aprenentatge a les Valls d’Àneu, situat al poble d’Esterri d’Àneu. Un Camp d’Aprenentatge és diferent a les colònies com les havíem fet fins ara. Però el que és important és que serà del 17 al 20 de gener (caldrà que ens abriguem força!) i que ens ho passarem molt bé. Si voleu més informació podeu entrar a la pàgina de l’xtec o veure el següent video. Segur que us agradarà molt!

Edu3.cat

6è! No us olblidarè!

Aquest any m’ho he passat molt bè amb sisè. Segurament alguns nens o nenes d’aquest curs han estat els meus millors amics.
I ara que farè sense ells… eren tan… feien riure moltíssim .Però no passa res, alguns amics de sisè els tinc al messenger i d’altres en tinc els seus telèfons etc… Desitjo que tot plegat els vagi molt bé. Fins aviat!!!

La setmana de la ciència

Jo crec que la setmana de la ciència serà molt divertida per què tot ho estem preparant molt bé. Sobretot els resum per la Marie Curie que vindrà a contestar les preguntes que estem fent, però no sé com el Pere  farà les preguntes a la Marie Curie si està morta.

Quantes propostes!

Hola sóc en Pol Fuster , com ja sabeu, jo sempre vaig donant propostes de les cançons de fi de curs i ara proposo la cançó  “TIME”  de Black Eyed Peas que per mi és una passada.

M’ha agradat el Nadal a l’escola

Aquest darrera setmana de l’any a l’escola ha sigut molt moguda perquè al dilluns dia 20 vam anar al pavelló a fer un festival de Nadal i per la tarda vam fer un joc amb el Pere.

El dimarts dia 21 al matí vam fer el pica-pica i per la tarda l’amic invisible.

El dimecres dia 22 els de 5è A van anar al pavelló a fer el festival i 5è B va fer un concurs de karaoque i va guanyar l’equip dels neules per 21 a 26.

ROBOTS A L’ESCOLA

Avui, dia 23/11/2010 a l’escola han vingut uns enginyers que ens han preparat un joc amb robots que controlàvem per ordinador.

Havíem de treure d’un ”pacient” cèl·lules i venes estranyes, subministrar anestèsia i píndoles. Nosaltres creiem que ha estat molt divertit!

pb2300881

EL TALLER DE ROBÒTICA

pb230080

Avui a l’escola després del pati hem anat a la classe quinze minuts i tot seguit hem pujat al laboratori. Allà hi havia uns senyors de la universitat que ens han fet fer activitats amb uns robots de la lego. Nosaltres teníem un ordinador per cada parella. Havíem de fer quatre missions i si no les fèiem el pacient moria. La quarta missió era disparar perquè s’alcés la bandera. Alguns l’han fet i altres no, perquè la quarta era molt difícil.

El taller de robòtica

Avui al matí, a les 12:00, ens han preparat una sorpresa! Han vingut dos monitors ha explicar-nos un taller nou de robòtica.

Els robots estaven construits. Em fet unes proves amb el robot. Ha sigut molt divertit. Al meu equip erem la Maria, l’Alba i jo.

La primera prova era agafar unes boles blaves, després arrancar les venes blaves i posar-ne de vermelles.

Després portar quatre boles verdes i per acabar havíem de llançar una mena de fletxa.

pb230103

TALLER DE ROBÒTICA

pb230092

Avui hem fet el taller de robòtica . Havíem d’operar un pacient amb els robots i només teníem 45 minuts per salvar-lo.

Havíem de posar els diferents braços al robot i després programar-lo. Després seguia el que li havíem programat.

Taller de robòtica

Aquet matí els alumnes de 5é ens hem trobat amb una SORPRESA!!!

Hem fet un taller de robòtica que consistia en fer funcionar robots. Nosaltres havíem de controlar el robot amb un ordinador. Per fer-ho havíem de superar quatre missions. Ha sigut molt divertit.
pb230110

EL TALLER DE ROBÒTICA

pb230076

Dia 23 de novembre de 2010. Després del pati hem anat a la classe. Allà hem repassat el taller de robòtica i tot seguit hem anat al laboratori. Quan em arribat al laboratori un parell d’ingeniers ens han explicat com fer quatre activitats: una era eliminar boles blaves, una altra treure venes, una altra donar-li medicaments al pacient i la última donar-li l’anestèsia. A mi m’ha agradat molt.