EL CICLE VITAL DE LES PERSONES Leave a reply Hola a tots els alumnes de 6è, Ja sabeu que hem començat a estudiar el “CICLE VITAL DE LES PERSONES” i que estem repassant l’anatomia de l’aparell reproductor. Per aprofundir en tot això haureu de fer aquestes activitats: 1. Activitat de l’Edu 365: per dijous dia 14/10/11 2. Gravar-se aquest document en el Pen per trebarllar-ho a l’aula: divendres a classe. Portar el pen. Web aparell reproductor La reproducció i el creixement Endavant i bona feina! Mari