Activitats diverses de 6è

Durant el 1r i 2n trimestre de 6è hem fet diferents activitats que hem volgut recollir en fotografies i que us mostrem tot seguit:

Padrins lectors 1r-6è

Science

De l’escola a l’institut: visita als IES de la zona

Activitats diverses

Recordeu que trobareu fotos i algun vídeo de les celebracions i festes d’aquest curs (Castanyada, Santa Cecília, Nadal, Carnaval…) en les diferents notícies temàtiques de la pàgina web de l’escola.

Projectes de 6è

A 6è el treball per Projectes té un pes important del curs i, per aquest motiu, a través seu s’hi vehiculen moltes activitats d’aula, alguns tallers, les sortides, etc.
A continuació, us deixem els reculls d’imatges de diferents projectes:

Recull de fotos de diferents projectes al llarg del curs

Taller de forces i màquines

Obra de teatre

Fem unes eleccions

Temps de castells: sortida al Museu d’Història de Catalunya

6è de concert a l’Auditori

Els nois i les noies de 6è hem anat de concert amb  “Zoom, dies de músic” a l ‘Auditori, un repertori de música programàtica (descriptiva) interpretat per la JONC (jove orquestra nacional de Catalunya). El moviment escènic i el joc d’imatges i llums ens han ajudat a comprendre la música i hem gaudit d’un gran concert.

ZOOM. DIES DE MÚSICS.

37 new photos · Album by Noelia Torres Sanchez

Projecte: El relleu de Catalunya i sortida Mines de Sal de Cardona

Els nens i les nenes de 5è hem finalitzat el nostre primer projecte a Cicle Superior!

Hem estat treballant el relleu de Catalunya, i hem creat les nostres pròpies maquetes interpretant els diferents relleus que ens podem trobar. També hem fet altres activitats per entendre la diversitat dels paisatges que podem trobar-nos ben a prop.

A més, vam fer una sortida a les Mines de Sal de Cardona, una de les poques muntanyes de Sal que hi ha al món, i vam poder gaudir de tota la seva història, i aprendre dels diversos tipus de sal que hi podiem trobar. Va ser un gran dia!

A continuació us adjuntem unes imatges per a que veieu tant les maquetes com algunes fotografies de la sortida.

Taller d’iniciació al teatre

El teatre és, més enllà d’una forma d’art, una manera d’expressar-nos que implica l’acció i coordinació de moltes habilitats: consciència i control postural, gesticulació i expressió corporal, projecció de la veu, vocalització, memorització (del text), comprensió i interpretació de les històries, concentració, presència, atenció, etc.

Hem treballat amb l’actiu Rosa Gamiz tots aquests aspectes fent un tastet a la tasca que fan les actrius i els actors. I hem aprofitat per gaudir de les dinàmiques i, sobretot, del moment de disfressar-nos per posar-nos a la pell d’un personatge.