El dilluns 17 de maig del 2010 els de 4t vam anar al l’auditori de Barcelona. Hi vam cantar 14 cançons . La historia de la cantata va passar de veritat i anava d’una família que es va trasllada a Veneçuela. I allà van cantar 800 nens i nenes, i 1000 pares,mares…etc . Hi havien 8 musics i un era de Torrelles de Llobregat. Les cançons van durar 1 hora i ens van fer repetir una de les 14 cançons,ens ho vam passar molt bé.Vam començar a la tarda amb un assaig general i una mica mes tard vam començar a cantar davant dels pares i mares…etc
ANEM AL L’AUDITORI
Leave a reply