Sortida al Mercabarna!

El dia 28 d’abril vam anar al Mercabarna de Barcelona. Allá vem veure fruites, hortalisses i mes aliments, també vem probar menjars d’altres països com Xina, Argentina i altres mes països. Vam fer una caminada per el mercat i després vam jugar a un joc tots junts i consistia en que fèiem cadascú parelles i teníem una taula plena de aliments, la parella tenia que endevinar quin era el aliment que li posava a la boca i si li agradava be i si no, també. Després vam continuar visitant el mercat i vem anar a parar a veure com posaven les patates a les bosses i com eren tan amables ens van regalar una bossa a cadascú de 4t. Al cap d’una hora vam anar a dinar un menja boníssim pero avans de començar a menjar els monitos de alla ens van fer cantar una canço que deia:

Molt d’enciam,

Molt d’enciam,

Tomaquet,

Sevillanes i molt d’enciam…

Despres de cantar aquesta canço tan famosa vam començar a menjar el primer plat que era un plat d’amanida per cada taula, el segon plat era un entrepà de xoriço i per ultim vem menjar un “pinxito” de fruita que portava raïm, plàtan, taronja, poma amb llimona, kiwi i finalment pera amb llimona, la llimona de la pera i de la poma, era perque no es madurés per fora, pero per dintre tenia el meteix gust. Finalment ens vem anar amb les patates pero no ens olvidem de la bossa que ens van donar que a dintre portava: Un quadern d’activitats, enganxines amb forma de fruites, un paquet amb 3 tomàquets,1 col,1 taronja,1poma i 1 pepino. Finalment ens vem anar amb l’autocar molt carregats i quan vem arribar al col.legi vam anar al pati.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *