😎 Quines eines feu servir? resclet,aixedes,furadadors
Que es el que teniu plantat?faveres,pesuleres i alls .
Teniu molta feina?no poqueta
Quantes plantes heu plantat?17 faveres , 18 pesoleres.
Acostuma a averi molta gent a l’hort? 10 nens/es, 2 de 1r ,2 de 2n, 2 de 3r i 4 de 4t.
pau ,Laura, Mario


