Anem al hort

😎 Quines eines feu servir? resclet,aixedes,furadadors

Que es el que teniu plantat?faveres,pesuleres i alls .

Teniu molta feina?no poqueta

Quantes plantes heu plantat?17 faveres , 18 pesoleres. :mrgreen:

Acostuma a averi molta gent a l’hort? 10 nens/es, 2 de 1r ,2 de 2n, 2 de 3r i 4 de 4t.

pau ,Laura, Mario

03211

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *