FI DE CURS!

Hola a tots i a totes!

Sembla ahir que ens van dir que havíem de tancar l’ escola perquè una pandèmia s’estava estenent. Van ser moments d’ incertesa, de dubtes, però poc  a poc vam saber adaptar-nos, i vosaltres, els nens i nenes, ens vàreu ensenyar com sou de “GRANS”.

Tot aquest temps, us heu esforçat molt, juntament amb les vostres famílies, i heu realitzat moltes tasques amb gran encert. Però tot té un final i ara ja ha arribat el tant esperat fi de curs. És temps de passar-s’ho bé, de gaudir amb la família, amb els amics. És temps de platja, de bon temps i de calor, sempre tenint en compte les mesures de prevenció.

És per això que només em queda desitjar-vos un molt bon estiu perquè us ho mereixeu i, al setembre ens tornarem a veure per l’escola.

Una abraçada ben forta!

Actrivitats

Hola a tots/es

Us deixo unes noves activitats de mates. Espero que us agradin.

I. Plantegem i comencem a pensar!

De quin color serà el cubet número 100 de la sèrie?

II. Comprovem i seguim pensant!

De quin color seran els cubets 99 i 100 de la sèrie? I quants cubets fan falta de cada color per construir la sèrie fins a la 17a repetició?

III. Reflexionem i anem més enllà!

Propostes setmana 1 al 5 de juny

Hola a totes i tots.

Ja hem acabat el mes de maig i, després de tota la feina que hem i heu fet durant aquest temps de confinament, crec necessari que dediqueu i dediquem una estona a reflexionar sobre totes les tasques realitzades.

Per aquest motiu, i com a feina de la setmana rebreu un enllaç al tokapp per fer aquesta reflexió. Ho podeu fer vosaltres sols o compartint amb la família. No es tracta que ho feu de pressa, sino que és per fer una bona reflexió i us ajudi a ser conscients de tot el que sou capaços de fer.

A banda, us deixo una activitat més.

• Una de banderes.