Els peixos

En la proposta dels animals de la setmana passada vam veure què són els rèptils, els mamífers, les aus i els amfibis. Tots ells són animals vertebrats, però falta un grup que no el podíem trobar al Zoo de Barcelona: els peixos.

Mireu aquest vídeo que explica molt bé les característiques dels peixos.

Un lloc on podem veure els peixos de ben a prop és l’Oceanogràfic de València. Però aquí a banda de peixos hi ha molts altres animals. Per això us proposo que feu un treball d’investigació i busqueu 10 peixos diferents d’entre totes les espècies que viuen a l’Oceanogràfic. Per fer-ho, haureu d’entrar a les fitxes dels animals i veure si són peixos o pertanyen a algun altre grup. Feu una llista amb els 10 peixos que trobeu.

Aquí us deixo el link de l’Oceanogràfic, som-hi!

OCEANOGRÀFIC DE VALÈNCIA

Ah! Recordeu que vam parlar a classe del valencià, oi?  L’Oceanogràfic està a València, per això la seva pàgina web està en valencià. A veure si trobeu algunes diferències amb el català!

 

Un comentari a “Els peixos

  1. Hola Noemí, acabem de fer l’activitat dels peixos i m’ha agardat molt. Alguns els coneixia però no sabia que hi havia tants tipus. I hem vist als personatges d’una peli: Nemo i Dory.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *