Bon dia ganxets i ganxetes!
Avui us proposo que trieu un petit text o un paràgraf que ja us hagueu llegit i en prepareu una lectura expressiva en veu alta.
Llegiu-lo en silenci per assegurar-vos que sabeu perfectament què volen dir totes les paraules. Si hi ha alguna paraula difícil o complicada de pronunciar apunteu-la en un paper a banda i repetiu-la vàries vegades en veu alta. Fixeu-vos si hi ha paraules amb lletres mudes (com “marxar” o “flor“), perquè les lletres mudes no les llegim. Llegiu frase per frase posant molta atenció en les comes i els punts per fer l’entonació adequada.
Practiqueu-ho bé, i quan estigueu a punt, demaneu a algú de casa que us escolti.
Aquesta activitat estaria molt bé que la féssiu un cop cada setmana, així segur que quan ens tornem a veure ja llegiu súper bé en veu alta.
Us envio una abraçada molt forta!