CASTAWEEN!

Com cada any, els nens i nenes de 2n preparen una petita representació de teatre relacionada amb la tardor. I aquest any era el nostre torn. L’obra escollida va ser “Els Fruits de La Tardor”, escrita per Jorge Arnau, el mestre de música.

Vam prendre l’obra cap a casa amb el llibre de lectura per poder aprendre el nostre paper. A la classe vam treballar els diàlegs i tot allò important per fer una bona interpretació: la gestualitat, la vocalització, la col·locació de cara al públic…Va arribar l’hora d’assajar a l’aula de psicomotricitat i al menjador, per calcular bé l’espai que faríem servir.

Els nens i nenes de 2n B faríem la representació als nens i nenes de P3 i P4 i els nens i nenes de 2n A actuaríem davant dels nens i nenes de P5 i 1r.

Després de molt de treball i molts assajos va arribar el gran moment. Els mestres van preparar algus complements per cada personatge i ens vam pintar la cara. Vam sortir a l’escenari amb una mica de nervis, però… tots ho vam fer molt i molt bé i el públic va aplaudir amb ganes!

Dijous a la tarda va fer la representació per les mares i pares. Quin munt de càmeres, semblàvem artistes de Hollywood! Ha sigut molt divertit fer teatre a l’escola!

La setmana de Castanyada ve acompanyada del Halloween. És per això que ha estat repleta d’activitats: la ja tradicional exposició dels fruits de la tardor, una petita representació de Halloween en anglès a càrrec dels alumnes de 6è, la cantada de cançons disfressats de Halloween i com no, menjar castanyes torrades el divendres a la tarda!

Ha sigut una gran setmana de CASTAWEEN!

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *