FESTA DE FI DE CURS

CIÈNCIA AL CARRER

SORTIDA AL MUSEU DE LA MINA DE MEQUINENSA I ESPORTS D’AVENTURA

Skeleton dance in Science

Durant aquesta primera setmana de juny, l’alumnat de la classe de segon ha gaudit de l’última sessió GEP (càpsula formativa de medi en anglès) on hem treballat alguns dels òssos més importants del nostre esquelet.

Vam tenir de convidat a l’esquelet de l’escola i vam aprendre paraules com SKULL, PELVIS, FEMUR and RIBS.

Mentre cantàvem la cançó de SKELETON DANCE, vam fer el nostre propi skeleton amb llana.

Per acabar, ens vam fer una foto amb les parts de l’esquelet que haviem après, FUNNY!!

DIADA DE SANT JORDI

BUSQUEM OUS DE PASQUA

My village

Durant aquesta primera setmana de març, els nens i nenes de la classe de 2nA i 2nB hem treballat a la classe de SCIENCE (les sessions de medi que es fan trimestralment en anglès) alguns dels edificis i llocs més importants que podem trobar al nostre poble.

Vam fer un pluja d’idees sobre els coneixements previs que teníem en anglès sobre el tema (school, restaurants, shops) i vam ampliar aquells que encara no coneixíem (town hall, high school, bus stop, fire station,..).

La següent sessió que vam fer conjuntament, van fer una petita volta per Seròs fotografiant tot aquell vocabulari que sabíem i que havíem après.

Finalment, hem elaborat un gran pòster que penjarem a una de les parets del passadís de l’escola per fer visible als altres companys i companyes dels altres cursos de tot el que hem treballat.

Us deixem unes fotos.  Have a look and have fun!

DIA DE LA LLENGUA MATERNA

SORTIDA A ANIMAC 2023, ART URBÀ I SALTING