Informació

El dimecres 20 de maig de 2009, al Centre Cultural de Bellvitge, va tenir lloc la segona Mostra Musical de l’IES Bellvitge.
Tots els nostres alumnes que estan relacionats d’alguna manera amb la música (estudiants de piano, violí, saxo, guitarra, baix, bateria, gralla, veu, Coral de l’Institut, etc.) van mostrar les seves habilitats musicals en un concert a l’auditori del Centre Cultural Bellvitge. Fins i tot es va crear un grup de Jazz i un altre de rock per a l’ocasió.
Els instruments que vam utilitzar són els que l’Escola de Música -Centre de les Arts de l’Hospitalet té al nostre centre des que l’utilitza per les tardes per fer les classes de música a alumnat de tota la ciutat. El concert va disposar fins i tot d’uns tècnics de so i de llums proporcionats pel mateix Centre Cultural, els quals li van donar un caire molt professional.

Hem penjat tots els vídeos de les cançons al Youtube i hem creat aquest bloc des del qual podeu accedir a tot el material.