A la nostra escola ja ha arribat Nadal.
Dijous vam decorar el nostre arbre del hall de l’escola i avui ens ha arribat el nostre tió.
Com ens agrada Nadal.


A la nostra escola ja ha arribat Nadal.
Dijous vam decorar el nostre arbre del hall de l’escola i avui ens ha arribat el nostre tió.
Com ens agrada Nadal.


La tarda de divendres vam experimentar amb la pasta de sal, fent hipòtesi del que passaria: ficant un motlle i veure quina figura surt, comprovant que passava quan feia una estona que jugàvem (que s’assecava a l’aire), que si fèiem una figura amb volum, no s’aguantaven; si fèiem petites pocions de massa semblaven molles de pa… fins que vam arribar a la conclusió que jugar amb aquesta pasta de sal sembla que juguem amb plastilina.
Ens ha agradat molt.


Aquesta tarda tot infantil (I3, I4 i I5) hem anat a la biblioteca del poble per conèixer més coses sobre l’aigua.
Ens han explicat un munt de contes de temàtica de l’aigua: animals, núvols, oceans…
Ho hem passat molt bé.

Aquesta tarda, la padrina de l’Emma, la Paquita, ens ha vingut a explicar contes molt divertits, com “Et menjadé”, “Un drac al meu conte” i “La conilleta”, ens ha agradat molt i ha sigut una estona molt divertida.
Moltes gràcies, Paquita.

Avui hem celebrat “LA CASTANYADA” a l’escola.
Us fem arribar alguna foto del nostre esmorzar de tardor, de la nostra manualitat de “La Castanyera amb cames” i una foto de tots/es disfressats i disfressades de Castanyers, Castanyeres i Marrameus.
Ens encanta celebrar festes divertides.

Aquestes últimes setmanes estem descobrint un nou joc: EL BINGO DE LES LLETRES.
Hem de tapar la lletra que sentim i guanyem quan tots i totes tenim totes les lletres tapades, així treballem l’atenció, cooperació, memòria, paciència i repassem les lletres.
Ens agrada cridar fort: BINGO!!

La setmana del 23 al 29 de setembre es va celebrar la Setmana Europea de la Mobilitat a Seròs. Des de l’escola també ho vam treballar a nivell de centre amb la participació de Fernando Romia que ens va oferir una xerrada per nivells sobre consells, seguretat, bon ús i parts de la bicicleta. També vam elaborar un mural a l’escola titulat Jo vaig en bici! per fomentar l’ús de la bicicleta entre l’alumnat. A continuació teniu un vídeo on podeu veure les diferents activitats 😉
Ja hem començat el curs d’I5.
El primer que hem fet, aquests dies, és recordar els nostres noms practicant amb plastilina i començar a escriure els nostres cognoms, tot amb lletra de pal.
Mireu els resultats dels nostres noms amb plastilina.


Aquest curs a I5 ja hem començat els mini mons: fustes i animals, ciutat amb persones i cotxes.
Amb aquest joc, volem fomentar la cooperació entre infants per compartir joc, ampliem vocabulari, treballem la imaginació i creativitat, a part d’aprendre conceptes nous: diferents animals segons on viuen, classifiquem animals segons la seva alimentació, la importància de circular bé amb cotxe per la ciutat…

