Com ens agraden els contes!!!
Aquesta tarda, la mare i la germana gran de la Saja ens han explicat contes molt divertits. Ens han agradat molt.
Moltíssimes gràcies.

Com ens agraden els contes!!!
Aquesta tarda, la mare i la germana gran de la Saja ens han explicat contes molt divertits. Ens han agradat molt.
Moltíssimes gràcies.

Avui és el dia de la Pau, a l’escola hem preparat un mural amb tots els infants que representa que és per a ells i elles la Pau.
Ens ha quedat molt bé i hem après molt.
Aquí hi ha algunes fotos de tot el procés de creació.



Avui, la mare de la Núria, ens ha vingut a explicar dos contes: un d’una nena anomenada PECAS, amb castellà i un de L’ESCOLA DE MONSTRES.
Ens han encantat, moltes gràcies.


Avui la mare de l’Ona ens ha vingut a explicar dos contes sobre animals diferents: com l’Anegueta Pometa i un cranc ermità.
Ens han agradat molt i hem après moltes coses d’aquests animals.
Moltíssimes gràcies.

Aquesta tarda, I3, I4 i I5 hem fet una sortida de l’entorn molt especial: hem anat a veure els gegants de Seròs.
En Josep ens ha explicat com van vestits l’Àngel i la Maria i el motiu perquè han canviat de roba (per la seva boda pel seu 25è aniversari), també hem vist els altres gegants i hem descobert com són els gegants per sota.
Hem après molt.
Moltes gràcies, Josep.



Després de les vacances de Nadal, quan vam tornar a l’escola, els Reis d’Orient ens havien deixat un regal per la classe: lletres de pal, lligada… per resseguir, escriure…
Ens ha agradat molt el regal i l’utilitzarem molt.
Moltes gràcies, Reis d’Orient.

Avui hem fet la cantada de la nadala i el poema davant de tots els infants de l’escola.
També hem esmorzat de Nadal i hem fet cagar el tió, que em ha regalat un conte molt bonic.
Ens ho hem passat molt bé.
Bones festes, famílies.




Aquesta tarda, la Mònica, mare del Dani ens ha explicat uns contes molt divertits amb uns personatges que no feien por, sinó més bé, feien riure.
Ens ha agradat molt.

