Arxiu de l'autor: silviag-escmiquelbaro

FESTA FI DE CURS

El passat 19 de juny , com a tancament del curs escolar, vam gaudir d’unes activitats a l’aire lliure a la piscina municipal de Seròs. Tots els nens i nenes de l’escola vam realitzar diferents activitats organitzades i guiades per … Continua llegint

Publicat dins de 1r, Cicle Inicial | Deixa un comentari

ESPOSICIÓ MIQUEL BARÓ

Ahir els nens i nenes de Cicle Inicial vam visitar la biblioteca de Seròs per veure l’exposició dedicada al mestre Miquel Baró i Daban, figura que dona nom a la nostra escola. Va ser una experiència molt enriquidora que ens … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Descobrim el Marroc amb la família de l’Assad

Els nens i nenes de primer de primària hem tingut una visita molt especial a l’aula: ens ha acompanyat la Naima, la mare de l’Assad, per apropar-nos a la riquesa cultural del Marroc. Hem començat situant el Marroc al mapa … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Sortida a Mequinensa

El passat divendres 5 de juny, els nens i nenes de 1r, 2n i 3r de Primària vam viure una jornada inoblidable plena d’aprenentatge, emoció i, sobretot, molta diversió a Mequinensa. La nostra primera parada va ser al Museu de … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

XERRADA MALBARATAMENT ALIMENTARI

Avui hem rebut la visita de la Laia, de l’Associació d’Unió de Pagesos, qui ha ofert una sessió dinàmica i molt participativa sobre la importància de menjar bé. Els punts clau de la jornada han estat: El sucre a debat: … Continua llegint

Publicat dins de 1r, Cicle Inicial | Deixa un comentari

DIADA DE SANT JORDI

El dia de Sant Jordi a l’escola va ser una jornada molt especial i plena d’activitats. Primer, ens vam desplaçar al casal, on l’alumnat va recitar els poemes que havia preparat. Tot seguit, tota l’escola va cantar conjuntament les cançons … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

LA MONA DE PASQUA: UNA TRADICIÓ DOLÇA I PLENA D’IL·LUSIÓ

Els alumnes de primer han viscut aquests dies amb molta emoció, preparant-se per a una activitat que combina creativitat i treballa en equip. La celebració de la Mona no és només un moment per gaudir d’un dolç, sinó també una … Continua llegint

Publicat dins de 1r | Deixa un comentari

SORTIDA 2n TRIMESTRE

Per acabar el trimestre, els alumnes de 1r, 2n i 3r de Primària han fet una sortida al càmping de Seròs. Allí, hem portat a terme un Scape Room on els i les alumnes havien de superar diferents reptes, tal … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

COL.LABORACIÓ MARE DE LA NURIA

Ahir vam comptar amb la col·laboració de l’Ana, mare de la Núria, que ens va visitar per explicar-nos la seva tasca com a treballadora social a l’Hospital Santa Maria de Lleida. Per facilitar la comprensió de la seva feina, ens … Continua llegint

Publicat dins de 1r | Deixa un comentari

CONTA CONTES “Cues de Somnis”

Ahir a l’escola vam tenir una activitat d’un conta contes explicat per la companyia de Segrià Dinàmics. “Cues de Somnis” ens porta a una realitat desconeguda, atès que tractava sobre la crisi de les persones refugiades a través dels ulls … Continua llegint

Publicat dins de 1r | Deixa un comentari