Avui hem rebut la visita de la Laia, de l’Associació d’Unió de Pagesos, qui ha ofert una sessió dinàmica i molt participativa sobre la importància de menjar bé.
Els punts clau de la jornada han estat:
-
El sucre a debat: S’ha explicat com el sucre ocult en molts productes pot ser perjudicial per a la salut, contraposant-lo al “sucre bo” que trobem de manera natural en les fruites.
-
La piràmide nutricional: Els nens i nenes han après a identificar els diferents grups d’aliments i la seva freqüència de consum recomanada.
Per cloure l’activitat, la Laia ha obsequiat cada alumne amb un boc’n’roll per a l’entrepà de l’esmorzar, un gest que ens ajuda a cuidar la salut i, alhora, a reduir residus a l’escola.