Empesca’t la deixalla

Aquesta activitat que em fet a l’escola forma part de les activitats que organitza l’ajuntament per prendre consciència de la importància de tenir cura de l’entorn. El mal que fan les nostres deixalles i la importància de reciclar els residus que produïm. Van explicar-nos un conte i després, entre tots vam fer un joc de taula per a la classe.

Els racons

Sovint els adults oblidem totes les coses que s’aprenen jugant i valorem molt les explicacions, les activitats dirigides, controlades, reglades…

Vull que veieu les construccions lliures que van aconseguir uns alumnes. Un autèntic treball de volum, disseny, imaginació i fet en equip.  Em cau la baba!!!

Sortirem al Canal Blau

El dimecres vam anar a gravar la nadala que cantarem el dia 19 a l’escola al canal Blau.

S’emetrà:

Dimarts 24 de desembre a les 17h

Dimecres 25 de desembre a les 10h

Dijous 26 de desembre a les 17h

Dimecres 1 de gener a les 10h

Dissabte 4 de gener a les 17h

Diumenge 5 de gener a les 10h

El Canal Blau editarà un CD que es podrà adquirir per encàrrec a partir del dia 20 de gener.