BON ESTIU

Gaudiu molt de l’estiu! Aprofiteu per refrescar-vos, jugar, descansar, fer esport, fer turisme, … el que volgueu. També s’ha de treballar una mica per refrescar els conceptes treballats durant el curs. Però teniu moltes hores lliures, us heu d’organitzar.

Us desitgem un molt bon estiu! Us esperem al setembre!

Resultat d'imatges de estiu

Mª Jesús i Eva

GIMKANA FI DE CURS

Com a repte final, els nens i nenes han de superar 12 proves estiuenques. Al comandament d’aquestes proves estan les mestres i els alumnes de 6è. Ens fa fer un dia molt calurós. Per sort, també hi havia proves amb aigua i així ens podíem remullar. I finalment ens refrescàvem amb un gelat!

ACOMIADAMENT 6è

L’últim dia de curs és especial per tothom, però per sisè, és l’últim dia del Santa Anna. Tots tenim amics, familiars i coneguts en aquests cursos, i ens fa molta pena acomiadar-nos d’ells. Només ens queda desitjar-los una bona entrada a l’institut i en aquesta nova etapa. Sort!

FOTO DE GRUP

Aquesta és la foto que hem posat en l’últim àlbum. S’han fet vàries i intentem agafar aquella on estan millor tots els nens…com es mouen tant…costa una mica!

Esmorzar estiuenc

Ja queden pocs dies per acabar el curs, i fem un esmorzar col.lectiu. Esmorzem de forma tranquil.la i tots compartim tot!

DIA DE LA MÚSICA

El 20 de juny vam celebrar el dia de la música a l’escola. Cada curs cantava i tocava instruments amb altres cursos. Ens ho vam passar molt bé i els nens i nenes de 3r ho van fer molt bé!

FESTA DE L’ESCUMA

Dia molt ple al menjador. Molts nens i nenes es queden expressament aquest dia per gaudir de la festa de l’escuma en el menjador. Picnic per dinar i banyador/bikini amb escuma per divertir-se. Bona fórmula!

TALLER D’HIGIENE

Avui ens han vingut a fer un taller d’higiene a l’escola. Són hàbits que tothom pensa que sabem, però no sempre és així. Llavors està bé poder recordar a tothom els mínims hàbits d’higiene que hem de treballar. Els nostres nens ja són força autònoms, i és per això que els ha de quedar clar com fer-ho.

Resultat d'imatges de habits d'higiene

SORTIDA AL CIM D’ÀLIGUES

La setmana passada vam visitar el centre de recuperació d’aus, el Cim d’àligues, a Sant Feliu de Codines. Vam poder veure en directe les aus que estem treballant per projectes, També vam conèixer més coses d’aquestes aus. El més espectacular va estar veure-les volar. Així podíem veure en viu les seves característiques de vol. Tant les nocturnes, com les diürnes.

És una sortida molt recomanada per fer en família!

TREBALLS D’ELECTRICITAT DE 6è

Divendres els alumnes de 6è exposaven els seus treballs elèctrics. Cada any es superen més, són súper originals! Cada curs baixa a l’exposició i els mateixos alumnes ens ensenyen com funcionen. Felicitats nois/es, són maquíssims!