EL DOFÍ PERDUT

dofi

Els nens i nenes de la classe dels Dofins avui hem fet d’artistes i hem representat el conte del DOFÍ PERDUT. Cada un de nosaltres erem un personatge diferent.

El conte tracta d’un dofí petit que perd la seva mare i nedant, nedant va trobant diferents peixos, però cap és la seva mare. El final després de molt de nedar, es troba un dofí gran. I sabeu qui és aquest dofí tan gran? doncs és la seva MARE! Que bé, per fi el dofí s’ha trobat a la seva mare!


TEATRE LA MASSA-GIRALLUNA

Els nens i nenes d’Educació Infantil hem anat al teatre la Massa de Vilassar de Dalt a veure un espectacle que es diu GIRALLUNA.

GIRALLUNA és on tot es capgira, un oasi fet a mida entre la il·lusió i la realitat, un lloc on els mims parlen, l’il·lusionista es desespera, l’equilibrista ho aguanta tot, el malabarista està malalt de gravetat i el músic és de pronòstic reservat.

L’espectacle ens ha agradat i hem rigut molt i molt!
Aquí teniu les fotos: