ÉS L’HORA DELS ADÉUS

Com diu la cançó, 6è, és l’hora dels adéus i ens hem de dir … no és un adéu per sempre més, ja que l’escola Santa Anna romandrà oberta sempre i us rebrà amb els braços oberts.
Teniu tot l’estiu per descansar, jugar, estudiar, treballar, fer esport… és molt llarg i ens dona temps per fer de tot, feu-lo!
Us desitgem una bona entrada a l’institut. Comenceu una nova etapa i us desitgem el millor! Molts petons!

Mestres de Cicle Superior

FI DE CURS

El dia 20 de juny podem dir que va ser molt intens. Acomiadament pels alumnes de 6è, entrega de diplomes, espectacles, enlairada de globus, gimkanes, refrigeris, esmorzar col.lectiu, hora dels adéus, plors, abraçaces, acomiadaments, petards…no es pot demanar més, bé si, els nens que es quedaven al menjador, a més a més, festa de l’escuma. No vam parar en tot el matí!!!!

FESTA SORPRESA

El dia 14 de Juny els pares i mares ens van organitzar una festa sorpresa a l’Illa Fantasia.
Ens ho vam passar molt bé. Vam sopar, ens van repartir unes samarretes amb els noms de tots els companys i companyes de sisè i també ens van repartir les propines del dia de la festa de la primavera. Després vam ballar fins molt tard.

Maria Plaza 6èA.

TIBIDABO

El passat dia 12 de Juny vam anar al Tibidabo,ens ho vam passar molt bé.Allà hi havien moltes atraccions divertides com per exemple:el magatzem de les bruixes i els bruixots,la mina dor, l’hotel Krüger i la Muntanya Russa.
Va ser molt divertit i ens ho vam passar molt bé!

Maria Plaza, 6èA

FESTA DE LA PRIMAVERA

Aquest diumenge passat l’Ampa celebrava la tradicional festa de la Primavera. Trobàvem moltes activitats per poder participar-hi: curses, xocolatada, tabalers, inflables, tómbola, servei de bar, donació de sang, pluja d’estels, diverses actuacions, dinars, sopars… A més a més els nens de 6è també eren molt protagonistes ja que van fer de cambrers en el dinar. L’Ampa els convidava a sopar i els van regalar una samarreta.

RETALLADES A MÚSICA

Amb les noves lleis, una de les àrees més afectades serà la Música, que la volen eliminar del currículum de Primària. D’aquesta manera passarà a ser més elitista del que ja és. És per això, que tota l’escola està en contra d’aquesta llei, i en l’hora del pati de divendres vam protestar de la millor forma que sabem, cantant!

VACUNES

Aquesta setmana passada han tornat a venir l’equip mèdic del CAP per posar la darrera vacuna del curs, d’hepatitis, i a les noies a més a més la del papiloma, 3a dosi. També feien un petit control del pes i l’alçada.

UNA FESTA ESPECIAL

Ahir vam fer una festa per acomiadar-nos del profesor d’àrab, l’Omar.
No va faltar res: música, menjar típic del Marroc, begudes, te. I fins i tot va venir la Blanca, la directora de l’escola, i altres professors.
Aquesta ha estat una de les festes que més m’han agradat perquè tots reien, i sobretot perquè és la primera festa que he fet amb les meves profesores.

Nizzar Yassir, 5è A

Donació de sang

El dia de la Festa de la Primavera els majors de 18 anys podran donar sang a l’escola.
Per anunciar aquest esdeveniment tots els alumnes de 6è vam fer un dibuix i un eslogan.
Llavors, de tots els dibuixos, en van triar dos, el de la Neus Fàbregas i el meu, la Júlia Serrano; aqusts són els dibuixos que s’han utilitzat.

Júlia Serrano, 6èA