LA MARATÓ DE TV3

 

El Dilluns, 5 de desembre, els alumnes de 1rC vam rebre una visita d’una infermera.

Va vindre a fer-nos una xarla de la Marató de TV3.  La Marató de TV3 és una campanya per a ajudar a les persones amb poblemes i aquest any el tema és transplantaments  d’òrgans i teixits.

Ens va explicar les primeres persones que van estar trasplantades d’òrgans i teixits, en tot el món i en tota Catalunya, que hi havia unes clíniques a Barcelona que eren les que feien això.

Hi va haver un noi jove, que el van trasplantar de tota la cara, perquè va tindre un accident molt fort que li va fer molt de mal a la cara, se li va deformar i el pobre casi no podia respirar, no podia parlar ni menjar.

Parlant també de que hi ha gent molt jove, que té problemes i que tenen que fer-los operacions bastant fortes per sobreviure. A una senyora li van trasplantar el cor 8 vegades, i una altra jove va sentir-se molt agraïda a la gent per les seves donacions.

Malgrat això hi havia persones que es van morir esperant per un donant , altres el seu cor feia un rebuig… Per una persona que mort podem salvar 6 vides.

Aquell dia ens van explicar moltes coses que esperem que les puguem utilitzar durant la nostra vida.

 

Alumnes de 1r C –Iris-

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *