COLÒNIES LA CARRAL, 2n DIA

Pares i mares, ja hem vist que ens heu llegit uns quants, gràcies pel vostre interès.
Aquí estem, menjant ara mateix macarrons, i els hi acabem de llegir els vostres missatges.
Activitats del dia: rocòdrom, tirolina, ràpel, monocilces, olimpiades de pagès…. i PISCINAAAAAAA, ja que el temps ens acompanya, i perquè l’Anna Bene és una mica bruixa i fa que no plogui.
Tot això i encara queda migdia i tota la tarda, per la nit acabarem de penjar les fotos de la tarda.

8 thoughts on “COLÒNIES LA CARRAL, 2n DIA

  1. Mamen

    Qué envidia!!!!! SI LLEGO A SABER ÉSTO….me apunto de monitora-ayudante!!!!! Una cosa a mi hijo……Alfonnnnnnn…cuidadito con las gafas!!!!jejejeje!!!!

  2. MARI CARMEN

    muy bonitas las fotos,ya veo que lo estais pasando muy bien,y que el tiempo os acompaña.hasta mañana.besos para todos.

  3. ana

    quines fotos mes maques la veritat que doneu una mica d´enveja,quina sort que porteu la bruixa pel bon temps passeu-lo molt be petons a tots !!!

  4. roser marin

    Hola a todos otra vez.Que bien que sea brujita la Bene así siempre habrá solete.Os he visto a todos muy ágiles y no perdéis el hambre.Seguir así de bién.Un besazo a todos que siempre hace falta.

  5. luisa

    Vemos que lo estáis pasando muy bien ya quisiéramos nosotros estar allí.
    Besos para todos, que disfrutéis lo que os queda

  6. José Luis

    Insisto, quiero irrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

    A pesar de todo os añoramos mucho.

  7. Loida Vidal

    Quines fotos més divertides!!! 😀
    Aprofiteu aquest últim dia que us queda!!! I Anna continua i no deixis que plogui!

    Un besito brother (Miquel Vidal)

    Loida!!!!

  8. sonia gonzalez

    holaaaaa!! creo que todos tienen ganas de venir, ya!! a casa….
    estan geniales,ánimo que ya se acaba.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *