QUE US VAGI TOT MOLT BÉ!

Nois i noies de 6è, doncs ja són 9 anys junts i aquí s’acaba la nostra tasca amb tots vosaltres. Esperem que tot allò après serveixi per continuar estudiant, o per utlitzar en la vida quotidiana. No cal desitjar-vos sort, ja que cada un de vosaltres és apte per fer allò que es proposi. Sigueu bones persones, amb bons sentiments.
Molts petons per tots i totes.

LIP DUB

Ja tenim fet el Lip dub de l’escola Santa Anna. Participen tots els nens i nenes de l’escola, mestres, cuiner, monitores de menjador, la policia!!!!!
Han estat molts dies de treball, gran part dels nens de 6è feien de connectors.
No som professionals en fer audiovisuals, però ens ha ajudat a fer-ho el pare de la Maria Escudero, moltíssimes gràcies!!!
També moltes gràcies a tothom per col.laborar i participar en el projecte. Gràcies!!!

GIMKANA FI DE CURS

Per alegrar el dia, barrejem tots els cursos, i fem 12 proves diferents (d’habilitats, d’aigua, esportives, de pintura…). Tothom a de passar per totes. I els alumnes de 6è ajuden als mestres a controlar aquestes proves. Una hora i mitjà de no parar, menys mal que l’Ampa ens ha posat música durant tota l’estona amb el seu equip de so.

COMIAT ALUMNES DE 6è

Els alumnes de 6è, es comiaden de l’escola, dels nens i dels mestres. Se’ls crida un per un per fer-lis un regal. Però no tot es tristor, perquè seguidament els fem ballar country, això és un no parar.
També tots plegats cantarem l’hora dels adeus i si hem de plorar, plorarem!!!!

XIRINGADA

Com ja és un ritual, al finalitzar el curs, en el menjador es celebra la xiringada passada per aigua. Tothom aprofita pistoles, xiringues, mànegues, galledes…per deixar moll a qualsevol. Aquest dia està a tope de nens per dinar a l’escola, no m’extranya, sinó mireu que bé s’ho passen.

LIB DUP

Avui hem filmat a l’escola un projecte de Lip dub que volem dur a terme. Tothom ha participat. Els cursos estaven preparats en un lloc concret amb una tasca a realitzar.
Si tot va bé, i ens surt de fer el muntatge de so i imatge, ja el veureu. De moment, aquí teniu el make in off del projecte.

PROFESSORS DE COMÈNIUS A L’ESCOLA

Aquesta setmana han arribat a l’escola, mestres d’altres països (Turquia, Romania, Escòcia i Polònia), del Projecte Comènius. Els hem donat la benvinguda com calia, amb diferents espectacles: espolsada, country, sevillanes, ball modern…
El més enriquidor de tot, han estat els tallers que hem fet de 4t. fins a 6è. Mestres d’aquí i d’allà treballaven els tallers, conjuntament, dels diferents autors treballats enguanys amb el Projecte: Miró, Brancusi, McKintosh… Tots els nens passaven per tots els tallers.
Hi havia dos tallers que no estaven relacionats amb el tema. Un era un de dansa romanesa, explicat per un mestre d’Educació Física romanès. I un altre de material reciclat fet per mares de l’escola d’adults.

COLÒNIES LA CARRAL, 3r DIA

Anem una mica tard penjant aquestes fotos…però la Senyora Internet no ens va funcionar l’últim dia, ni a la Carral (ni a casa meva, ho sento). Els últims comentaris dels pares ja no els vam poder llegir in situ.
La nit del dijous va ser fantàstica perquè feiem el túnel del terror, i va ser terrorífica, sinò pregunteu als vostres fills/es.
El divendres ens va ploure moltíssim pel matí, però les últimes hores, el temps es va portar molt bé amb nosaltres, no ens podem queixar.
Això sí, les lessionades d’aquest any són: La Mariona i l’Andrea.

COLÒNIES LA CARRAL, 2n DIA

Pares i mares, ja hem vist que ens heu llegit uns quants, gràcies pel vostre interès.
Aquí estem, menjant ara mateix macarrons, i els hi acabem de llegir els vostres missatges.
Activitats del dia: rocòdrom, tirolina, ràpel, monocilces, olimpiades de pagès…. i PISCINAAAAAAA, ja que el temps ens acompanya, i perquè l’Anna Bene és una mica bruixa i fa que no plogui.
Tot això i encara queda migdia i tota la tarda, per la nit acabarem de penjar les fotos de la tarda.

COLÒNIES LA CARRAL, 1r DIA

Hola pares i mares!!!!!
No us ho creureu, però just al arribar a les Mines de Sal de Cardona, ja no plovia, i ja no ho ha fet més en tot el dia (creuem dits).
A l’arribar a la casa de colònies, ja hem fet una sortida al Santuari del Miracle i allà mateix hem berenat.
Hem fet reparticions de les habitacions i desprès de sopar farem disco. Hi ha nenes que estrenaran modelet!!!!!