Enguany els alumnes de 6è. han treballat dos pintors molt diferents: André Dérain i Andy Warhol. Els quadres que s’han pintat i penjat a l’exposició de la nostra escola són : “Veles esteses al sol” de Derain i “Coca Coles” de Warhol.
Andy Warhol: ( Pittsburgh, EE UU 1929 – Nova York 1987). Va ser un artista i cineasta nord-americà d’origen txec. Durant els anys seixanta es convertí en la figura més coneguda i curiosa del pop americà, partint d’experiències informalistes d’estil abstracte-expressionista.
André Dérain: (Chatou 1880 – Garches 1954). Pintor francès. Pinta amb colors purs i vius, amb traços fragmentaris i amb una composició monumental. Preocupat per la forma i influït per Cézanne i el cubisme, abandona el fauvisme i s’inicià en la escultura.
Mireu les fotos, però us esperem a l’exposició del vestíbul del “Cole”: ÉS GENIAL!!!