MACKINTOSH

Aquest curs els alumnes de 6è estem fent arracades i penjolls inspirats en l’obra de Charles R. Mackintosh.

Mackintosh era un arquitecte, dissenyador i aquarel.lista escocès. La seva obra va influir en l’ evolució de l’arquitectura i la decoració durant el segle XX.

Per fer aquests treballs hem partit d’uns dibuixos de les obres del artista. Els hem pintat, hem retallat les formes que ens han agradat més, l’hem plastificat i hem fet el montatge de les “joies”. Han quedat maquísimes!!!

 

4 thoughts on “MACKINTOSH

  1. yousra

    ola!!!
    m’an agradat molt les arracades i també els penjois son molt bonics
    els vaig ensenyar a la meva prima i tambéli va agradar molt i li vaig dir que si tenia temps li aniria a fer uns adeu!!!!!!!!!!!!!

  2. soukaina

    pobre bene!! la hemos casado mucho siempre nos ayuda mucho en todo gracias a ella hemos aconsegido acabar esto todos !!!
    m’agradat molt , m’agradaria com la Hasna fer-ho una altre vegada!!!

  3. Maria

    hola
    m’ha agradat molt les arrcades i que vaig fer.
    pobre bene estava angustiada jijiji

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *