Far de Sant Sebastià i Begur

Els alumnes de Cicle Mitjà de l’escola de la Vila treballem el nostre poble, Palamós a 3r i la nostra comarca, el Baix Empordà a 4t. Aquest curs hem decidit fer dues sortides: la primera al Far de Sant Sebastià i a Begur i la segona a Pals i la desembocadura del riu Daró.
Al Far de Sant Sebastià de la Guarda varem visitar el poblat ibèric i ens van deixar pujar dalt de tot de la torre de guaita. Quines vistes!!!
A Begur, la tècnica de turisme ens va fer una visita guiada: varem visitar l’Ajuntament, perquè és un edifici modernista, ens arribarem fins al castell. Varem veure alguna torre de guaita, les cases modernistes i alguns dels carrers més costeruts de Begur. El dinar el vam fer al parc de l’Arbreda, allà hi ha uns gronxadors mot diferents i divertits.
Varem acabar molt i molt cansats però va valer molt la pena. Us recomanem el mateix recorregut!

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *