L’Escola Rural: Èxit educatiu? Coordina: Marta Barrera
Darrerament, una de les idees que prenen força en el sistema educatiu català és que l’escola rural aconsegueix bons resultats i es fa present com a model educatiu a tenir en compte. Volem parlar de l’èxit educatiu, entès no com a sinònim d’èxit acadèmic, sinó com a resultat conjunt de l’èxit personal, social i acadèmic. Sembla ser que la metodologia n’és, en part, bona responsable.
Cal analitzar i compartir els elements que l’escola rural ofereix als alumnes, algunes estratègies metodològiques associades a bones pràctiques, així com la seva incidència i repercussió en situacions d’èxit educatiu, actives i significatives, tan pel que fa a aprenentatges com en l’àmbit social: L’escola com a espai per aprendre i espai per conviure.
-
Articles recents
- CONCLUSIONS TAULA 1: COM GESTIONEM L’AULA
- CONCLUSIONS TAULA 5
- CONCLUSIONS DE LA TAULA 2
- Conclusions a càrrec de Xavi Geis
- Tastet de contes per Pep Duran
- Presentació de les jornades per Rosa Vall
- Presentació de les jornades
- Postres musicals amb Carme Duran
- Reunió del secretariat
- Comencem
- Programa
- L’escola que aprèn
Comentaris recents
- Xavi Geis en CONCLUSIONS TAULA 1: COM GESTIONEM L’AULA
- Concepció Pau Pernau en Tastet de contes per Pep Duran
- Xavi en Tastet de contes per Pep Duran
Blogroll

