Els 4ts anem a Manlleu!!!

El proper dia 7 de Febrer , els alumnes de 4ts marxem a Manlleu per conèixer una mica més de prop als companys de l´Escola Vedruna-El Carme, amb els que estem realitzant un projecte interdisciplinari sobre les nostres Comarques. Més endavant ells també ens visitaran.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *