El proper dia 7 de Febrer , els alumnes de 4ts marxem a Manlleu per conèixer una mica més de prop als companys de l´Escola Vedruna-El Carme, amb els que estem realitzant un projecte interdisciplinari sobre les nostres Comarques. Més endavant ells també ens visitaran.
-
Articles recents
Comentaris recents
Arxius
Categories
Meta
Blogroll
