CURSA SOLIDÀRIA

El passat 3 de juny de 2016, els alumnes de la ZER van sortir als carrers de les poblacions de Ginestar i Rasquera per córrer una cursa solidària i recollir diners per a l’escola d’Educació Especial Jeroni de Moragas de Móra d’Ebre. Ens ho vam passar superbé i en total vam recollir 326,10 euros! Moltíssimes gràcies a tothom per col·laborar!!!

* Cursa solidària de l’escola Pàmies de Ginestar:

* Cursa solidària de l’escola de Rasquera:

EL BIBLIOCISTELL DE LA ZER

Aquest tercer trimestre a la biblioteca podem gaudir dels dos bibliocistells de la ZER,un per a pàrvuls i cicle inicial i l’altre per a cicle mitjà i superior.

Vam aprofitar la trobada de la ZER per fer l’intercanvi dels cistells.

Aquests dies ens toca el bibliocistell amb llibres per a pàrvuls i cicle inicial.

PATIJOC

Els alumnes de cicle mitjà de la ZER, el passat dia 11 de març vam anar a participar al PATIJOC, enguany a la població de La Torre de l’Espanyol. Vam jugar a 24 jocs tradicionals diferents i ens ho vam passar d’allò més bé!!!!

La ZER participa a la II Jornada d’experiències d’Escacs i Educació a Girona

Els passats dies 29 i 30 de gener de 2016, va tenir lloc a Girona la II Jornada d’Experiències d’Escacs i Educació organitzada per la Universitat de Girona amb la participació de la nostra ZER a càrrec de la mestra d’educació física, Carme Domènech.

En l’exposició es va donar un enfocament dels escacs a l’escola rural, essent aquest el nostre 3r any formant part del Projecte d’Introducció dels Escacs a l’Escola (impulsat pel Departament d’Ensenyament, la UdG, la UdL i la Federació Catalana d’Escacs que permet treballar els múltiples efectes beneficiosos dels escacs, com la concentració, la memòria, el càlcul mental o les diferents habilitats lingüístiques).

Girona2