Vam visitar la fàbrica de xocolata a Manlleu. Vam fer galetes, tires de taronja amb diferents classes de xocolata, un cràter, estrelles utilitzant diferents motlles i un escut de St. Jordi.
Ens ho hem passat molt bé! (Enoc)
Vam visitar la fàbrica de xocolata a Manlleu. Vam fer galetes, tires de taronja amb diferents classes de xocolata, un cràter, estrelles utilitzant diferents motlles i un escut de St. Jordi.
Ens ho hem passat molt bé! (Enoc)
El Festa Parc és una de les activitats de les colònies que els nens i nenes s’han divertit més. En aquest vídeo veureu alguns d’aquests moments.
El Festa Parc va ser molt divertit perquè hi havia els tobogans inflables i hi havia una corda per pujar. Els tobogans per dins eren de color clar i de fora eren verds i blaus. (Laia)
Aquí teniu un fragment del show que ens van oferir uns Mariachis a PortAventura!
Gràcies a ells estem aprenent moltes coses a classe sobre la música tradicional mexicana.
Guaiteu com ballen també!
Aquí podeu veure alguns videos de les visites que ens van fer els professors de l’Escola Comarcal de Música del Ripollès.
Escola de Vallfogona
Escola de Planoles
El dimarts 21 de d’abril tots els alumnes de cicle inicial i mitjà de la ZER vam anar a Ripoll a veure l’obra de teatre Frankinstein. L’obra era en anglès i era molt divertida. Primer feia molta por, però després ja no… Adéu!.(Sergi)