Monthly Archives: març 2009

Tots a la garjola!

Hem anat a la comissaria dels mossos d’esquadra de Ripoll i l’Olga i en Manel i ens han ensenyat un munt de coses: què s’ha de fer en cas que et perdis; els uniformes que porten, quines eines utilitzen; com han de circular els vehicles; etc… A més ens han ensenyat les intal·lacions -unitat d’investigació, la sala operadora, les garjola- i per finalitzar hem vist l’interior d’un cotxe d’esquadra.

 

Visitem una depuradora!

Avui hem visitat l’estació depuradora d’aigües residuals de Ripoll-Campdevànol. L’Albert, que ens ha guiat durant la visita, ens ha ensenyat els tractaments que es fan a l’aigua “bruta” per transformar-la, a la sortida, en aigua “neta”. Ei… aigua neta, però no potable! Ha estat molt interessant.