UN JUGADOR DE MIFAS VISITA L’ESCOLA

El passat 27 de Novembre, a Educació Física va venir a l’escola un jugador de MIFAS. En David va amb cadira de rodes i juga molt bé a bàsquet.
Ens va explicar les normes del bàsquet amb cadira de rodes i tots vam poder comprovar com és de difícil practicar un esport amb algunes limitacions físiques.
L’experiència va ser impressionant.

14è CROS VILA DE SALT

El diumenge 23 de Novembre un gran nombre d’alumnes de l’escola (de p3 a 6è) van participar en el Cros que es va fer al Pla dels Socs. Tots hi van posar moltes ganes i van esforçar-se molt. A més a més, tres alumnes de primer (Ahlam Chaouki, Ainoa Pesantes i Kheloud el Koubchi) van arribar de les deu primeres en la seva categoria i van guanyar una medalla.

IV CURSA POPULAR DE SALT PER LA SALUT I LA CONVIVÈNCIA

Molts nens i nenes de la nostra escola van participar el Diumenge 9 de Novembre a la Cursa Popular de Salt. Tots ells es van esforçar molt i molt i van demostrar ser uns bons esportistes!!!
En Mohamed Boubkiri (2n), l’Alae el Ouahidi (3r) i l’Ilyas el Ouasdi (4t) van guanyar en la seva categoria i se’ls va obsequiar amb una copa cada un i una bossa amb regals. Felicitats!!!

Escola de Bàsquet

Un grupet d’alumnes que fan l’extraescolar de Bàsquet del programa JUGUEM! van fer el seu primer partit contra l’escola Gegant del Rec el Dissabte 21 de Desembre al Pavelló de Salt.

S’ho varen passar molt bé i varen aconseguir encistellar moltes vegades.

Ànims i a continuar així!!!