SOM ESCRIPTORS!

19 de març de 2012

Aquest trimestre, el grup de català format a la USEE (5è/6è) hem treballat els textos instructius. D’ entrada, semblen textos difícils però quan els alumnes veuen que allò que escriuen es pot dur a la pràctica, la motivació envers l’ activitat incrementa i les produccions milloren considerablement.

Valoro positivament l’ esforç de la Houda, el Mustafà, el Raúl i l’ Helena a l’ hora de produir el seu propi text (expressió escrita). A més a més, he observat la creativitat de tots ells.

Observeu el procès!

Mireu els resultats!

manualitat
MANUALITAT

FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MESTRA USEE

Helena, benvinguda!

A meitat del mes de gener, hem tingut una nova incorporació a l’ escola, a l’ aula de 5èC. És una nena que es diu Helena.

Estem molt contents des de la USEE ja que algunes hores de català i matemàtiques les compartirà amb nosaltres!

ELS NOSTRES SENTIMENTS!

Aquest trimestre, l’ Oriol i jo hem parlat dels nostres sentiments, ens hem expressat i ens hem escoltat! A vegades ens resulta difícil entendre el que succeeix a la nostra ment i més difícil encara, el que ocorre a la ment de les persones que ens envolten.

Ens hem endinsat en el món dels sentiments amb l’ objectiu de poder generalitzar aquesta comprensió i expressió del llenguatge a la nostra vida diària. Alguns dels sentiments treballats són: SoRpRESa, AlEgRIa, EnFaDO, TriStESa, PoR i fAtiGa.

Observeu que bé està representat!

DiA InTeRnAcIoNaL De La dIscApAcItAt

ÉS UN DIA ON TOTHOM POT PARLAR…Alguns dels testimonis de persones amb unes necessitats específiques:

“es un dia especial para nosotros, donde se reconoce que somos personas normales”.

“ és un dia on es reconeix tot el treball que fem, i per aixo es motiu de festa”.

“és un dia de molta pena, ja que hi ha molta gent que no hi participa, s’hauria de celebrar molt i que tothom hi participés”.

“ este dia tendría que ser todo el año, no solamente un dia”.

“ volem més activitats per les persones amb discapacitat; teatre, exposicions, fotografia, expressió corporal….”.

“que la gent respecti a les persones amb discapacitat, no deixant els cotxes sobre les voreres ni al pas de vianants”.

“ voreres més amples i rampes per poder agafar-nos millor, quan fem sortides fora del centre”.

“ fer més esports adaptats i centres d’oci on puguem jugar al bitllar, futbolí, etc…” Jocs adaptats a nosaltres.

“poder anar sola pel carrer, sense necessitar suport d’algú, sense discapacitat per poder anar.”

NO ENS OBLIDEM…!!!

Comença un nou curs a la USEE! Però no ens oblidem de vosaltres: Borja Cruz, Marina Lara i Pedro Sánchez.
Ja heu canviat d’ etapa però tots tres sense separar-vos! És una gran sort. Des de l’ escola La Canonja i des de la USEE els antics companys/es i les antigues mestres volem desitjar-vos un bon curs escolar. Apreneu i gaudiu molt.

Us esperem molt aviat (si no hi anirem nosaltres!)

De IMAGENES