EL RINOCERONT.

Aquest any com heu vist a l’article anterior, els nens i les nenes de P-4 treballarem el Rinoceront.
Aquest animal ens ha cridat molt l’atenció per la seva Banya, en alguns del llibres que hem portat a la classe, diuen que és una mica màgica!!!! A la classe uns quants pensen que si i uns altres creuen que no, vosaltres mirant-la que en penseu?rinoceronte11

Com tot projecte partirem dels coneixement previs dels nens/es, anem anotant en un full tot allò que en sabem:
es de color gris, té quatre potes, viu a la selva.

cimg48603

I el més important què volem saber!!!!!!!!
Si la banya és màgica o no? Per on menja? Què menja? Tenim moltes preguntes, decidim organitzar-nos en grups de treball. Cada grup donarà resposta a les preguntes que en hem fet i un cop s’ha preparat el tema ho explica a la resta de l’aula,
Aquí teniu un exemple, volíem saber Què manjar el Rinoceront i aquest és el esquema que ens van presentar:

herbivors

Un cop fet aquest pas la informació que anem elaborant entre tots la posarem al llibre digital que estem fent del Rinoceront d’aquesta manera els pares i la resta de l’escola podran veure que és el que estem fent i el que anem aprenent, aquí teniu l’adreça, penseu que encara és amb construcció:

El Rinoceront

Durant la recollida d’informació, llegim articles que han portat els pares, veiem llibres, i mirem videos com aquest, a nosaltres ens va agradar esperem que a vosaltres també
rinoceront.html</a

Podeu veure com hem estructurat el projecte i altres activitats en aquest document.

el-rinoceront1>

I per últim us vull mostrar la nostra disfressa de Carnaval, lògicament era de Rinoceront en aquest video podeu veure com la vam confeccionar i lo gupos que vam quedar!!!!

HOLA PARES I MARES.

HOLA A TOTS I TOTES,

AQUEST ANY DURANT AQUEST TRIMESTRE HEM DECIDIT TREBALLAR EL RINOCERONT A L’AULA.

PER AIXÒ HEM PENSAT QUÈ ENS PODRÍEU AJUDAR A BUSACAR INFORMACIÓ EN LLIBRES, DOCUMENTALS, PÀGINES WEB, IMATGES PER PODER PORTAR-HO A L’ESCOLA.

MOLTES GRÀCIES. ELS NENS I LES NENES DE P-4 I LA SENYORETA.

ARRIBA EL FRED

pj009101

lc005372

Quan arriba la tardor, hem vist com canvia el paisatge del nostre voltant. Els arbres es van quedant sense fulles i aquestes canvien de colors. Avui a l’escola els Plataners del nostre Pati quasi bé s’han quedat despullats, ahir va bufar el vent amb força i va fer caure les fulles! T’enrecordes com bufava el vent? Quin d’aquests sons és el del vent? Clica damunt de les lletres blaves

Arriba la Tardor a l’escola

La Tardor ja ha arribat i a l’aula de P-4 els nens i les nenes comencen a portar fulles que troben pel carrer, als penjadors ja trobem jaquetes i jerseis de màniga llarga i la pluja ja no ens ha deixat sortir al pati.

Observarem com la natura va canviant al nostre voltant i també tastarem diferents fruites de tardor, Caquis, Castanyes i Magranes, hem començat mirant com són les castanyes per dins i fora, també les hem tastat i hem vist com costava treure la seva pell.
Hem provat els Caquis i no ens han agradat tant com les castanyes!!!!!