Posta de sol

Puesta de sol

 

Imatge posta de sol

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Hem visitat l’ ajuntament .

Els alumnes hem visitat l’ ajuntament. També hem sortit a la revista

Visquem Terrassa.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Prehistòria

Els nens i nenes de 4t estem treballant la prehistòria

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Els coales

Els de tercer estem treballant “els Coales” . Aprenem els seus costums , les seves característiques i com és el seu hàbitat natural.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/AUzGc9raLTo" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Taller de pintura

Quin gran artista Joan Miró ¡

Al taller de pintura estem treballant l’ obra d’ aquest genial pintor.  Aquest video ens ajudarà a  conèixe ‘l millor.

[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/C0L9w_VHe6M" width="425" height="350" wmode="transparent" /]

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Taller d’ Exploradors de l’art

bart-patinet2 Ens agrada fer d’ il.lustradors ¡

Els alumnes de tercer anirem al Centre Cultural a fer una visita-taller per veure l’exposició d’ il.lustracions de la Carme Solé Vendrell.

Aquí teniu una imatge seva recent.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

object>

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Avui comencem el bloc

Aquest és el nostre primer article del bloc adreçat als alumnes de tercer .Volem proposar-vos que cliqueu aqui si voleu fer activitats per conèixer millor un dels espais naturals més bonics de Catalunya .

Delta de l’ Ebre.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Hola, món.

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de General | 1 comentari