Imatge posta de sol
Els nens i nenes de 4t estem treballant la prehistòria
Els de tercer estem treballant “els Coales” . Aprenem els seus costums , les seves característiques i com és el seu hàbitat natural.
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/AUzGc9raLTo" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Al taller de pintura estem treballant l’ obra d’ aquest genial pintor. Aquest video ens ajudarà a conèixe ‘l millor.
[kml_flashembed movie="http://www.youtube.com/v/C0L9w_VHe6M" width="425" height="350" wmode="transparent" /]
Ens agrada fer d’ il.lustradors ¡ Els alumnes de tercer anirem al Centre Cultural a fer una visita-taller per veure l’exposició d’ il.lustracions de la Carme Solé Vendrell.
Aquí teniu una imatge seva recent.

Aquest és el nostre primer article del bloc adreçat als alumnes de tercer .Volem proposar-vos que cliqueu aqui si voleu fer activitats per conèixer millor un dels espais naturals més bonics de Catalunya .
Delta de l’ Ebre.
Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!