PDI

flash RECURSOS FLASH: pàgina web on un grup de mestres ha recollit activitats classificades per àrees i nivells. Hi ha enllaços directes a les pàgines originàries de les activitats i la majoria es poden desar a una unitat compartida del servidor per tal que es puguin activar des de qualsevol ordinador de l’escola connectat en xarxa. Està editada en castellà tot i que també hi ha activitats en català. Hi ha activitats de lectoescriptura molt interessants!
genmagic PÀGINA PER GENERAR FÀCILMENT ACTIVITATS PER PDI. Algunes d’elles es poden imprimir! MOLT RECOMANABLE! Es pot treballar directament sobre una activitat o bé modificar-la segons les necessitats. Estan classificades per matèries (llengua, matemàtiques, medi…) i tant en podem trobar en català com en castellà. És interessant l’apartat FITXES PER A PDI amb activitats per utilitzar directament amb la pantalla digital.

dvd-formacio

Accés als materials del curs telemàtic: D206 Ús metodològic de les pissarres digitals”. Des d’aquí us podeu descarregar els diferents fitxers i materials del curs per tal d’imprimir-los i començar a praticar.

preescriptura

Preescriptura: exercicis de preescriptura per utilitzar amb la pissarra digital amb l’alumnat d’Educació Infantil. Els alumnes poden resseguir el traç de les lletres, els números i paraules senzilles. Les paraules són en castellà.
logoedu3 Els instruments de l’orquestra de Benjamin Britten: amb una obra del compositor anglès Benjamin Britten, la “Guia d’orquestra per a gent jove”, s’estudia per separat les diferents famílies d’instruments que componen l’orquestra simfònica: els de corda, els de vent de fusta, els de vent de metall i els de percussió. Els alumnes poden treballar els diferents instruments i fer ús de la PDI i les noves tecnologies per donar a conèixer els seus treballs.
taules Jocs per treballar les taules de multiplicar. És un bon recurs per treballar amb la PDI però també es pot utilitzar amb els ordinadors utilitzant el ratolí. És un recull de jocs de programari lliure que tenen com a objectiu memoritzar les taules de multiplicar; una manera molt divertida d’aprendre! Indicat per alumnes Cicle Inicial i Cicle Mitjà.
longitud Mesures de longitud. Per a Cicle Superior. Els alumnes aprendran a mesurar objectes, transformar i passar a diferents unitats de mesures de longitud… Pàgina ideal per començar a introduir el tema de les mesures de longitud amb els alumnes.
mapes Geografia. Localització geogràfica de diferents comarques, municipis, el relleu i els rius de diversos països i de tot el món. A través de mapes interactius. Permet configurar fins a 4 nivells de dificultat.

pdi2 ACTIVITATS PREPARADES PER PDI EN CATALÀ

Pàgina on podem trobar un ventall molt ampli d’activitats classificades per diferents nivells i pensades per treballar directament amb la PDI.

dim RECURSOS ON-LINE PER A PDI (EN CASTELLÀ)

Pàgina amb enllaços a diferents recursos per a PDI. Estan classificats per diferents àrees i cicles. Algunes activitats es poden traduir directament al català.