EL POLLET DE L’OLAYA

L’altre dia l’ Olaya ens va portar els seus pollets a la classe. Els vam treure de la seva gàbia i els vam deixar a la catifa per poder-los observar. Els vam tocar i remenar tant que un dels pollets fins i tot es va fer caca. Vam poder veure com menjaven i vam sentir com piulaven. Hem pogut observar les seves parts del cos i ara sabem que tenen cap amb el seu bec , els seus dos ulls i uns foradets molt petits al costat del cap que són les seves orelles; un cos amb les seves dues ales i dues potes amb quatre dits I unes ungles molt llargues i punxentes. Ens ho vam passar molt bé fent l’observació i després dibuixant-los.

CARNAVAL

El divendres 8 de febrer vam celebrar la Festa de Carnaval. Tots ben pintats i disfressats vam anar cap a la pista i vam començar la rua. després vam ballar les coreografies que ens van preparar els alumnes de cicle superior. Per acabar vam menjar coca i xocolata que els pares i mares de l’AMPA ens van oferir. Estava molt bona!!!!!!

DIJOUS GRAS

El dia 7 de febrer a la tarda vam celebrar el Dijous Gras. Amb moltes ganes de gresca i ben pintadets vam anar a la Sala d’Actes. Tots junts vam cantar la cançó: “Ara arriba el Carnestoltes” i li va agradar tant la cançó que també va venir a la nostra Festa. Tots junts vam cantar, saltar i ballar i ens ho vam passar molt bé.

EL RACÓ DE LES DISFRESSES

Com que dilluns el Carnestoltes va arribar, ara ja ens podem disfressar!
Les mestres han muntat a classe el racó de les disfresses, han portat 2 caixes plenes de disfresses, perruques, barrets…I ens hem disfressat del que hem volgut. I també ens han maquillat una miqueta. Què divertit!!!!!!!!