Si voleu veure les fotos de la sortida a la neu, cliqueu sobre aquesta foto.
EL POLLET DE L’OLAYA
L’altre dia l’ Olaya ens va portar els seus pollets a la classe. Els vam treure de la seva gàbia i els vam deixar a la catifa per poder-los observar. Els vam tocar i remenar tant que un dels pollets fins i tot es va fer caca. Vam poder veure com menjaven i vam sentir com piulaven. Hem pogut observar les seves parts del cos i ara sabem que tenen cap amb el seu bec , els seus dos ulls i uns foradets molt petits al costat del cap que són les seves orelles; un cos amb les seves dues ales i dues potes amb quatre dits I unes ungles molt llargues i punxentes. Ens ho vam passar molt bé fent l’observació i després dibuixant-los.
CARNAVAL
El divendres 8 de febrer vam celebrar la Festa de Carnaval. Tots ben pintats i disfressats vam anar cap a la pista i vam començar la rua. després vam ballar les coreografies que ens van preparar els alumnes de cicle superior. Per acabar vam menjar coca i xocolata que els pares i mares de l’AMPA ens van oferir. Estava molt bona!!!!!!
DIJOUS GRAS
El dia 7 de febrer a la tarda vam celebrar el Dijous Gras. Amb moltes ganes de gresca i ben pintadets vam anar a la Sala d’Actes. Tots junts vam cantar la cançó: “Ara arriba el Carnestoltes” i li va agradar tant la cançó que també va venir a la nostra Festa. Tots junts vam cantar, saltar i ballar i ens ho vam passar molt bé.
EL RACÓ DE LES DISFRESSES
Com que dilluns el Carnestoltes va arribar, ara ja ens podem disfressar!
Les mestres han muntat a classe el racó de les disfresses, han portat 2 caixes plenes de disfresses, perruques, barrets…I ens hem disfressat del que hem volgut. I també ens han maquillat una miqueta. Què divertit!!!!!!!!
CARNESTOLTES
El dilluns 4 de febrer va arribar el Carnestoltes a l’escola i sabeu quin és el primer lloc on va anar?…..AL PARVULARI. Ens vam posar tots molt contents!!!
LA ROBA D’HIVERN
A classe hem treballat la roba que portem a l’hivern quan fa fred i hem aprés a dibuixar-la.
Mireu que bé que ho hem fet!
HA NEVAT A LA SEU!
Ha nevat i hem sortit a veure la neu. Hem jugat, ens hem tirat boles de neu i hem fet un ninot de neu.
Ens ho hem passat molt bé!
ELS REIS ENS HAN PORTAT REGALS
Bon any nou famílies!
Hem tornat a l’escola després de celebrar les festes nadalenques i quan hem entrat a les aules ens hem trobat una sorpresa. Les cartes que vam donar als patges reials han fet que ses majestats ens hagin deixat uns regals per la classe.
Estem molt contents!!!!!
ANIVERSARIS
El nostre aniversari també el celebrem a l’escola. Aquí podeu veure les fotos dels nens i nenes de P4 que han fet l’aniversari durant el primer trimestre. PER MOLTS ANYS!!!!!!!
