Èxit teatral a Can Llong

Després de l’èxit aconseguit pels nostres alumnes representant “La llegenda de Sant Jordi”  a l’Escola Bressol Espronceda, avui hem actuat a l’Escola Can Llong davant dels alumnes de les escoles Can Llong, Mas Boadella i Can Virolet.

IMG-20140526-WA0003 IMG-20140526-WA0002

Roda de contes (Sallarès – Espronceda – Ribot)

Aquests any els alumnes de sisè de la nostra escola juntament amb els alumnes de sisè de l’Espronceda i els de primer del Ribot i Serra hem escrit uns contes de manera col·laborativa. D’aquesta manera, cada grup ha escrit l’inici i el final d’un conte, i ha explicat un tercer. Nosaltres els hem gravat a l’estudi de la ràdio de l’escola, hem cercat unes imatges a internet i hem fet una pel·licula amb el programa kdenlive. I aquests són els resultats:

La estranya casa del avis

L’hotel misteriós

També vàrem anar a Ràdio Sabadell i vàrem gravar “El buscador de tòfones”

radiosabadell

Primera àula Raspberry-LTSP-Linkat

A l’escola Joan Sallarès i Pla del barri de Campoamor hem encetat enguany el nostre projecte Raspberry-Ltsp-Linkat. El nom d’entrada pot no explicar amb claredat el que significa per a la nostra escola i el que pot significar per a les escoles que vulguin afegir-se, però d’entrada ho podríem resumir com una forma molt econòmica i sostenible de posar les noves tecnologies a l’abast de tothom.

La Raspberry és una placa computadora de baix cost (28 euros) que funciona molt bé com a terminal gràcies al projecte LTSP (Linux Terminal Server Project) i a la distribució Berryterminal que permet a la Raspberry arrencar per xarxa. El sistema operatiu que ho gestiona tot i que s’exporta als terminals és la nova Linkat basada en la distribució Linux Ubuntu.