Divendres els Gats i Gossos vam anar d’excursió al Cosmocaixa.
Vam veure esquelets de dinosaures de diferents tamanys i vídeos que ens explicaven cosetes d’ells. Després ens vam endinsar en el Bosc inundat on vam veure granotes, formigues, … i uns peixos… enooooooooorrrrrrrmeeeeeeeesssssssssss!!!!!!!!
Per finalitzar va arribar el GRAN moment de l’activitat Click!! Un espai per fer de científics, de descoberta vers l’aire, els sons, les ombres, les bombolles, les olors, … tot un despertar pels nostres sentits i raonaments.
Els nens i nenes han gaudit molt, ho veureu en les següents imatges!

