Monthly Archives: juny 2011

SORTIDA P4 AL ZOO

Els nens i nenes dels gats i els gossos ens ho hem passat d’allò més bé amb la visita al zoo, hem vist un munt d’animals, alguns ja els coneixíem i d’altres no els havíem vist mai. Hem caminat amunt i vall sense parar i ens ho hem passat molt bé.

Aquí teniu un petit recull de la nostra gran experiència en el zoo de Barcelona.