Els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è hem anat com cada any al Corredor a menjar la truita.Ens ho hem passat molt bé.
DIJOUS LLARDER 14-15
Leave a reply
Els alumnes de 3r, 4t, 5è i 6è hem anat com cada any al Corredor a menjar la truita.Ens ho hem passat molt bé.
El dimecres a la tarda vam anar tots a l’edeo per rebre en Carnestoltes. Després de llegir el pregó el va obsequiar amb una ballada de danses a les pistes.
Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!