Arxiu mensual: febrer de 2012

ANEM A LA COMISSARIA DELS MOSSOS

Els nens i nenes de P4 hem visitat la comissaria dels mossos d’esquadra on hem vist les instal.lacions i hem pujat a un cotxe patrulla.

Publicat dins de Excursions, P4 | Deixa un comentari

CARNESTOLTES INFANTIL

AQUÍ PODEU TROBAR ALGUNES IMATGES ON APAREIXEN ELS GRUPS CLASSE EN LA SEVA PARTICIPACIÓ ALS DIFERENTS ACTES DE LA SETMANA DEL CARNAVAL.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Neu a Terrassa!

El passat 2 de febrer ens vam despertar al matí amb una bona sorpresa: Havia nevat! Aprofitant l’ocasió els nens de P5 i P4 vam anar a veure la neu i fins i tot alguns vam anar a jugar-hi una … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari