Arxiu mensual: febrer de 2012
ANEM A LA COMISSARIA DELS MOSSOS
Els nens i nenes de P4 hem visitat la comissaria dels mossos d’esquadra on hem vist les instal.lacions i hem pujat a un cotxe patrulla.
Publicat dins de Excursions, P4
Deixa un comentari
CARNESTOLTES INFANTIL
AQUÍ PODEU TROBAR ALGUNES IMATGES ON APAREIXEN ELS GRUPS CLASSE EN LA SEVA PARTICIPACIÓ ALS DIFERENTS ACTES DE LA SETMANA DEL CARNAVAL.
Publicat dins de General
Deixa un comentari
Neu a Terrassa!
El passat 2 de febrer ens vam despertar al matí amb una bona sorpresa: Havia nevat! Aprofitant l’ocasió els nens de P5 i P4 vam anar a veure la neu i fins i tot alguns vam anar a jugar-hi una … Continua llegint
Publicat dins de General
Deixa un comentari