Arxiu mensual: gener de 2012
P5 a FUPAR
Els nens i nenes de P5 de la classe dels Elefants i dels Lleons hem anat al Fupar . Hem escoltat el conte del Tió i hem realitzat el taller amb ajut de les persones que treballen en aquest lloc.
Publicat dins de Excursions, General, P5
Deixa un comentari