Matemàtiques Màgiques

0

En aquesta web trobareu trencaclosques i altres jocs que us agradaran.

matemàtiques màgiques

Mapes interactius

0

En aquesta adreça trobareu mapes per practicar el que hem fet al dossier de geografia de Catalunya

mapes interactius

A trip to the USA

0

Let’s play a game. Do you know where each state is in the map?

A trip to the United States of America!

0

In this second term we are discovering the USA. We are learning plenty of things about the states!

Do you want to watch the video again? It’s here –>

Oxford online Learning Zone

Oxford online Learning Zone
INSTRUCTIONS

1.Per entrar a les activitats online, només cal que cliqueu al següent link:

2. Heu de clicar a la part dreta de dalt “INICIAR SESION”.

3. Introduir el nom d’usuari i password que hi ha a continuació:

correu electrònic: povedaenglish@gmail.com

Contrasenya: povedaenglish

4. Clica a a OXFORD ROOFTOPS per començar i tria el teu llibre.

5. Entra a les unitats i realitza els jocs i activitats.

Al finalitzar les activitats no cal tancar la sessió (o podeu guardar la contrasenya al navegador).

OXFORD ROOFTOPS

Ja ha arribat el Carnaval!

0

El passat divendres vam rebre la visita del rei Carnestoltes. Aquest any les nostres disfresses són molt originals!

Carnaval by Slidely Slideshow

Los deportes de inclusión

0

Hoy 29 de noviembre hemos ido al parque de la Creueta a una excursión deportiva.
Anna y Lurdes nos pusieron unos números en la camiseta. Yo era el 1, con Juliette, Júlia, Santi, Noa y Natalia.

La primera actividad que hicimos fue la charla con Juanjo y Raquel. Nos contaron cómo y cuándo tuvieron el accidente.

La segunda actividad fue voleybol. Nos pusimos sentados en el suelo. Nos dieron una globo gigante. Iba mal y nos lo cambiaron. Nos dieron otro y nos lo vlvieron a cambiar y hasta la cuarta vez no nos fue bien.
La tercera era boquia, con Pedro. La cuarta fue ir a ciegas .Fue muy divertido en parejas. Yo iba con Júlia fue a ciegos y en silla de ruedas. Hice el del atajo de ciegos y después silla de ruedas de zig-zag. También saltamos a la comba con los ojos tapados.
Para acabar jugamos a baloncesto y a hockey en silla de ruedas.

Janira 5èA

Adreces matemàtiques: Fem estimacions d’angles

0

Aquí teniu l’enllaç per treballar amb angles. Teniu diferents nivells que podeu anar practicant.

Fem estimacions d’angles

Concert de Santa Cecília

0

El dia 22 de novembre ha vingut un artista que es deia Xavi Lozano i va fer un concert d’instruments de vent.

Els instruments que tocava eren molt originals. Alguns els podies fer a casa, com per exemple un macarró de xiulet, un trombó de escombra,  una flauta travessera de escala, una estanca que feia musica, un mànec de vici que era una flauta amb botzina, una aigua que feia soroll i el seu tap també era un xiulet.

Hem va ensenyar que puc fer musica amb casi tot.

I SE’M VA MENJAR EL PA !

Luca

Meteorologia al Cosmocaixa

0

El dimarts vam anar al Cosmocaixa. Primer vam estar a un parc i la Lourdes ens va dir:

• Aneu a mirar què diu al rellotge, el món, els animals…

Hi havia un peix molt gran i tots estàvem sorpresos.

Al cap d’una estona vam entrar a una aula i hi havia una senyora i ens ensenyava unes coses a una pissarra i després anava escollin a nens i nenes perquè féssim un experiment.

L’Isaac en va fer un: era que hi havia una caixa de metall i a dins havia aire i van posar foc a sota de la caixa i es va fer vapor. Al cap d’uns minuts la van posar-la a l´aigua i es va aixafar.

Després van posar-la una altra vegada al foc i el tap va petar.

Vam marxar cap a l´escola i vam anar al pati perquè eren les dotze quaranta cinc. Em va agradar molt.

Natalia Muñoz.

El 28 de novembre vam anar al Cosmocaixa per aprendre moltes coses noves. Hi vam anar caminant, feia una mica de fred.

Al  cap d’una estona ens van dir que ja podíem entrar, però que li tocava a l’altre classe entrar primer a fer els experiments.

Per això vam anar al parc que hi ha a dins del Cosmocaixa.

Quan vam arribar, la Lourdes ens va dir que anéssim a investigar què eren aquelles figures.

Després ens va cridar que ja entràvem. Vam entrar a una sala i una noia ens va dir que es deia Patri, i que ella ens ensenyaria molts experiments.

Paula Moraleda