El viatge de l’emprenedor

El cicle de xerrades «El Viatge de l’Emprenedor» tracta de connectar a joves empresaris amb alumnes dels Mòduls 11- 13  del cicle d’Administració i Finances de la Salle Manlleu.

En un futur no gaire llunyà, els nostres alumnes formaran part d’una empresa o be invertiran els seus esforços en noves empreses o idees. L’objectiu d’aquestes xerrades es triple: Completar les explicacions teòriques de les classes de Projecte Empresarial; mostrar als alumnes experiències reals relacionades amb la creació d’empreses; apropar l’empresari a l’escola per tal que acompanyi a l’alumne en el viatge de la creació d’una empresa.

Les xerrades tractaran qüestions directament relacionades amb el guió del crèdit, sota quatre grans titulars: Motivació, creació, creixement i consolidació.

Enguany serà la primera vegada que celebrem aquest cicle i encara no disposem d’informació precisa sobre tots els ponents, però des d’aquesta pàgina anirem informant del calendari i les participacions i ressenyant el contingut de les mateixes.

A.Codina.