ÚLTIM DIA DEL CURS 2020-2021

Hola famílies de 4t,

Avui ha estat l’últim dia d’aquest curs . Un curs inoblidable per molts motius, però sens dubte EL MILLOR DE TOT ÉS HAVER POGUT CONÈIXER I AJUDAR A LES VOSTRES NENES I ALS VOSTRES NENS DE 4tA i 4tB !!

I ARA SÍ MOLT BONES VACANCES!! BON ESTIU!!!

EQUIP DOCENT DE 4tA i 4tB

CLIQUEU DAMUNT DE LA IMATGE I VEUREU ALGUN TASTET DE L’ÚLTIM DIA

ESMORZAR AL BOSC DE LA CONCÒRDIA 21 DE JUNY!!!!

Hola famílies,

El dia 21 de juny vam anar a esmorzar i a jugar al Bosc de la Concòrdia. Magnífic lloc per poder seguir compartint bones experiències entre nosaltres. Vam poder estar a l’ombra tot esmorzant i jugant.

Cliqueu aquí i en podreu veure una mostra.

FESTA DEL CIRC I DE L’OEST!!!!

Hola famílies,

El dia 17 de juny les nenes i els nens de 4tA i 4tB vam poder gaudir d’una Festassa organitzada per l’AMPA . Van ser activitats divertides on havíem de posar en joc l’equilibri, la coordinació i les ganes de passar-ho molt bé. Hi va haver dues temàtiques la del CIRC i la de l’OEST. Si cliqueu aquí en veureu unes fotos i algun vídeo.

TARZAN : TEATRE EN ANGLÈS

Hello !

Dijous 6 de maig vam poder gaudir de l’obra de teatre en anglès TARZAN .

La companyia IPA productions ens va representar la seva original i divertida versió  del conegut personatge de Tarzan. Vam poder estar al pati de l’escola, entorn a l’aire lliure immillorable.  Després d’haver treballat els continguts de l’obra a l’aula, està molt bé poder consolidar i gaudir del teatre en viu i en directe!! Cliqueu aquí i veure-ho alguns vídeos!

SORTIDA AL PARC DE LES MORISQUES !!!

Hola famílies!

El dimarts 4 de maig vam fer la primera sortida de tot el dia d’aquest curs. Vam estar caminant , jugant i ens ho vam passar molt bé. Vam sortir de l’escola, vam esmorzar i jugar al Parc de Can Gambús. Després vam seguir caminant fins al Parc de les Morisques ( Sant Quirze del Vallès ), allà vam dinar i vam seguir jugant. I , per la tarda, vam tornar cap a l’escola. Cliqueu aquí i podreu veure’n algunes fotos.

GUANYADORES/-ORS I PARTICIPANTS DEL PERSONATGE MISTERIÓS CURS 2020-2021

Hola a tothom,

Ja hem arribat a la recta final del curs. Ara toca fer el llistat dels participants i donar els premis  corresponents als tres primers alumnes amb més puntuació obtinguda sumant els resultats del primer, segon i tercer personatge misteriós.

MIGUEL  ÁNGEL………………………………….. 14 PUNTS

HAYDEE………………………………. 1 PUNT

ACTIVITATS SETMANA DE SANT JORDI 2021

Hola famílies,

Aquesta setmana de Sant Jordi, hem realitzat diferents activitats al voltant de la Diada de Sant Jordi, destacant la vessant literària , l’artística i reforçant vincles amb alumnes d’altres classes de l’escola.

Les nenes i els nens de 4tA i 4tB han participat en els JOCS FLORALS de 4t, creant CÒMICS en diferent formats, destacant el text , les il·lustracions i la seva potencialitat creativa. Entre nenes, nens i mestres de 4t, hem atorgat tres premis per 4tA i tres per 4tB. Els còmics que creiem tenen LA MILLOR HISTÒRIA, EL QUE TÉ LES MILLORS IL·LUSTRACIONS I EL MÉS ORIGINAL. Els premiats han rebut un val de 15 euros per gastar en llibres i TOT l’alumnat  ha rebut un DIPLOMA agraint la seva participació .

A nivell de plàstica han creat un PUNT DE LLIBRE on havien de construir una ROSA plegant els pètals, tipus papiroflèxia . I han creat uns magnífics ESCUTS per obsequiar als alumnes de cicle inicial.

Ah!! i les classes de 6èA i 6èB ens han obsequiat amb unes ROSES magnífiques . Genials!!

PASSEU UNA MOLT BONA DIADA DE SANT JORDI!!

Si cliqueu podreu veure algunes fotografies.

RECULL ACTIVITATS FINAL SEGON TRIMESTRE 4tA

En aquest enllaç podreu veure una mostra de diferents activitats que van realitzar les nenes i els nens de 4tA durant l’última setmana del segon trimestre ( plàstica, gimcana, dancing, etc)…

COMENÇA EL TERCER I ÚLTIM PERSONATGE MISTERIÓS D’AQUEST CURS!!!

Hola nenes i nens!

Comencem el segon personatge misteriós. Endavant i a participar!!!

Pista 1 : Sóc un noi.

Pista 2 : No sap el que són els euros…

Pista 3 : Va passar per un poble imaginari.

Pista 4 : Té un objecte màgic.

Pista 5 : Ell no va per les clavegueres.

Pista 6 : Porta un barret igual que el de Peter Pan.

Pista 7 : És músic.

Pista 8 : No toca en cap orquestra.

Pista 9 : Va donar una lliçó a l’alcalde.

Última pista :

Pista 10 : El seguien les rates , les nenes i els nens.

I EL PERSONTAGE ÉS:

EL FLAUTISTA D’HAMELÍN

RESULTAT I PUNTUACIONS PERSONATGE MISTERIÓS

Hola nens i nens,

EL SEGON PERSONATGE MISTERIÓS ÉS TEA STILTON!!!!!!

Puntuacions

• Miguel Ángel ..4B …. 6 punts